tjos!

God morgon!
sitter i skolan och väntar på Emma. hon kommer om 40 min, haha. jag åker med mamma upp till skolan, för det är meningen att jag ska göra lite skoluppgifter, och så är jag för lat för att gå till bussen när det är snö på vägarna :P

det blev om sagt ingen ridning igår, eftersom det var min hästfria dag, typ. så idag ska mamma och jag åka ut till stallet redan vid fyra, så jag hinner rida ordenligt innan det blir fullt i ridhuset. jag måste verkligen komma igång och träna på rätt saker! just nu känns det som om jag bara rider runt och gör sånt som redan sitter... måste träna samling, förvänd galopp på bågarna, bättre halter, öppna, avbrott från galopp till skritt/halt, och en hel massa annat.

måste anmäla mig till tävlingen i Västervik också, påminn mig om det!


Summer och Jag, ganska länge sen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0