tisdag!

ingen uppdatering igår. jag orkade inte, och när jag orkade hade jag inte tid, hehe, men nu så!

igår red jag både Summer och Melody. det gick jättebra med båda, men Summer var lite stark och sprang på väldigt mycket i galoppen. jag red henne inte så länge, för klockan hann bli ganska mycket. innan Summer red jag Melody. det gick faktist jättebra! jag har bara ridit henne en gång innan, på lektion för Maria. men det är ju så himla roligt med storhäst! jag vill ha det nuuu!!! men ska rida Melody 1-2 gånger i veckan nu, när Ann-Louise behöver lite ridhjälp. jag får nöja mig med det ;)

idag blir det nog också ett ganska kort ridpass med Summer. mamma ville hem tidigt sa hon nått om, hehe. skriver mer om hur det gick ikväll eller något.

Tjos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0