Sportlov

nu har sportlovet börjat, och vet ni vad jag gör? jo, jag gick upp klockan 6 och tittade på hockey, haha! men det var trevligt :)

idag är det svinkallt här! klockan 6 var det -27 grader! helt sjukt... som tur är har det blivit lite varmare. bara -15 nu :P trodde inte att det skulle bli såhär kallt idag, så jag tog inte på Summer något tjockare täcke. hon bara ett "vanligt" vintertäcke på sig idag. tur att hon inte är nyklippt i alla fall.

vet inte rikigt när jag ska till stallet idag. ska åka med Edgrens dit, och har ingen aning om när dom kommer :P
får se hur mycket jag rider idag. hade tänkt rida Summer lite ordentligare i ridhuset idag, men kanske skrittar ut i stället. ska rida Melody också, alltid lika trevligt :D

nu ska jag fortsätta städa mitt rum och byta sängkläder. för ni vet, innan jag började titta på hockey klockan 6 började jag städa rummet, hahahaha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0