gårdagens ridning

jag förstår inte varför jag alltid skriver att jag ska uppdatera på kvällen efter att jag ridit. det händer aldrig och kommer förmodligen aldrig att hända när jag rider på kvällen. jag är alltid lika trött när jag kommer hem...

men Summer gick väldigt bra igår i alla fall! tränade lite öppna och förvänd galopp på bågarna, och därför lite samling också. hon sprang inte ifrån mig lika mycket som hon kan göra, utan hon behöll formen och ökade galoppen lite bara. så vi ska nog på ordning på det också innan det är dags för tävling :P

Emma ska följa med mig hem idag, och så ska vi ut till stallet. förhoppningsvis är vi hemma ganska tidigt, så då kanske det blir en liten uppdatering, men lovar ingenting ;)

tänkte också tala om att om 2 veckor är vi på väg till Göteborg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0