dagens ridning + bilder!

nu har ponnyn fått röra på sig! hon gick helt okej idag, men lite stel i högervarvet. det blev bättre mot slutet. tränade förvänd galopp, och det behövdes kände jag. hon orkar inte riktigt samla sig och behålla formen än, men det blir bättre :)

nu kommer lite bilder från igår, men det blev ungefär noll bra bilder när vi red. min kamera tycker inte om ridhuset. det blev lite bilder i alla fall på allt möjligt, hehe.



Ridhuset, Kajsa och Summer


Summer i stallgången


Romeo och Kajsa


Snowy :)


Suddig bild på mig och Romeo. Det är mamma som är tagit korten...



Kajsa och min finfina ponny :)


Kommentarer
Postat av: Kristina Warg

SV: Tack!:)

2010-02-04 @ 22:09:50
URL: http://kristinawarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0