Torsdag.

igår blev det en liten prommenad med Summer istället, det tyckte hon var lite roligt. full med bus va hon!
idag ska jag inte till stallet. Frida är snäll och mockar åt mig :)
jag ska nämligen iväg till Vimmerby ikväll och lägga i reklamblad i Vimmerbytidningen. vi i klassen gör det för att på pengar till våran London-resa. vi ska inte börja förens klockan 22-23 någon gång + att vi är dåligt med folk då många har blivit sjuka eller inte kan. det lär ta sin lilla tid det där... jaja.

i morgon är det fredag i alla fall :D vi ska fika på specialidrotten, och jag har visst lovat att fixa med lite. får gå ner till affären sen. jag får se om jag är hemma tidigt i morgon eller inte. har jag tur kan jag åka med 10.40-bussen hem. eller så får jag vänta till 15.30, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0