sovmorgon!

jag har sovit i nästan 12 timmar i ett sträck! väldigt skönt! har sovmorgon idag, och behöver inte åka upp till skolan förens klockan 13.30 ungefär. öppet hus idag...
efter öppet hus ska ungefär halva klassen till Vimmerby och lägga i bilagor i tidningen. det blir en lång dag för mig det här, och stallet hinner jag inte med heller.

igår red jag bara Hopson. Danne hann jag inte med :P men han var jättefin och jobbade på bra :) de va första gången jag red honom, så jag red mest bara runt och lärde känna honom eller vad man ska säga.
Summer fick sig bara en ordentlig borstning :) hon får nya skor på fredag, så då blir det nog en liten uteritt till helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0