Julafton

hej på er, och God Jul!

vi kom hem från mormor för en liten stund sen. vi har varit där och firat lite jul med släkten på mammas sida. jag fick en halsduk och ett par vantar, och pengar och godis av mormor.
nu väntar vi på att tomten ska komma till Tillingeby också ;)

jag var ute i stallet hos Summer på morgonen. mockade och gick med henne i ridhuset lite. hon står fortfarande inne hela dagarna.
vi hjälpte Maria också med lite mockning och annat.

nej, nu ska jag gå och vara lite trevlig med övriga familjen. hoppas ni har haft en bra julafton!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vinnarna av "Veckans blogg" är dragna. Var det du som vann? Om du inte vann har du en ny chans till nästa veckas tävling :D!



Kram^^

2010-12-24 @ 18:18:16
URL: http://josefinebergman.blogg.se/
Postat av: Josefine

Eftersom du vann, skicka ett mail till mig med en bild du vill att jag ska ha som bildlänk. Sedan så skriver jag intervjufrågorna i mailet så får du svara sen :) kram!

2010-12-24 @ 18:20:49
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0