Helkväll i stallet.

fy fasen vad kallt det var ikväll! tur att man höll igång så man inte tänkte så mycket på det.

först borstade jag Summer och gick med henne ungefär 5 minuter i ridhuset bara så at hon fick röra på sig lite eftersom hon stått inne hela dagen. hon var inte alls lika halt idag, vilket känns skönt!
red unghästen sen. idag red jag själv nästan hela tiden och nu börjar hon förstå hjälperna mycket mer!
sist red jag Melody. hon var fin idag, men jag fick verkligen rida! jag glömde både sporrar och spö så fick driva en hel del, hehe.

Melody efter ridpasset.


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Ja idag var det skitkallt :S

2010-12-21 @ 22:14:28
URL: http://josefinebergman.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: Okej :) Min går ute rätt länge så det är la förståligt att han fryser, men det är såå jobbit när man ska borsta :( Får prova med fleecetäcke på rumpan då ;)

2010-12-21 @ 22:15:21
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0