Dagens ridpass.

gick upp typ tidigt idag, och var i stallet vid 10 ungefär. det blev en lång dag idag, mer än 6 timmar!

först hade jag lektion typ med Dolores. sitsträning, vilket kommer resultera i en fin träningsvärk i morgon. det gick jättebra, och det var riktigt roligt.
efter det fick jag rida lite på en unghäst som Maria håller på att rida in. Maria har bara suttit på henne en gång innan. det gick också rikigt bra, och roligt var det!
red Summer sen. det är en historia för sig.. hon var knäpp inne i ridhuset och blev rädd för alla ljud hon hörde. då drog hon iväg genom ridhuset och bockade.. gav upp det där lilla dressyrandet som det var tänkt att bli, och gav mig ut istället så hon fick springa av sig.
sist red jag Melody. hon var riktigt fin! jag red inte henne så länge.

bra dag med andra ord :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0