träning igen

hade träning för Maria idag igen, och Summer gick ännu bättre :D hon va lite på taggad, och gnäggade till dom andra hästarna när jag red fram, och då går hon oftast super ;) jättefin i formen hela tiden, blev inte alls så där låg och tråkig. tränade på att länga och korta stegen, övergångar mellan galopp och skritt, förvänd, sluta, ryggning och skänkelvikning typ. Summer va jättefin hela tiden! går hon så här på söndag kommer det gå bra ;)

på tal om tävlingen. såg tiderna förut, och jag rider 17.50 :) eftersom jag bara rider den sista klassen så blir det väldigt skönt :) hehe

i morgon blir det heldag i stallet. ska rida Melody, Laura och Summer och så ska jag tvätta och göra henne lite fin också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0