heldag i stallet

idag blev det en riktig heldag i stallet för min del. började med att rida Melody. hon kändes superfin redan från början! finfina Melody :)
fixade lite i stallet sen, inna jag red Summer. red bara 20 minuter, eftersom det är tävling i morgon. hon kändes fin, men tror hon hade lite träningsvärk sen igår. tvättade henne sen så hon är fin imorgon :)
red Laura också innan jag åkte hem. har inte ridit henne innan, men det gick bra :) först var hon så väldigt springig, men när jag galopperat lite i båda varven blev hon lite lugnare och gick ganska fint :) höll inte på så länge ftersom jag är allderles för stor för henne xD

tävling i Kalmar som gäller i morgon. ska bara rida en Lätt A:1. det är den sista klassen på dagen så jag startar inte förens 17.50, så vi åker från stallet 15.15 ungefär, haha. det är ganska lagom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0