fredag

hej på er!
det blev visst ingen uppdatering igår efter att jag kom hem från stallet. vet inte rikigt varför, hehe.
Summer va ganska galen igår. hade tänkt rida på utebanan, men det tyckte inte Summer tydligen. hon skulle springa upp till stallet hela tiden, och när hon inte fick det gjorde hon massa andra konstiga skutt, haha! och mitt i allt ihop ringer mobilen också, lyckat. efter 5 minuter gav jag upp och red upp till ridhuset istället. en ganska intressant resa... där va hon lugn i alla fall, och gick riktigt bra! hon går alltid super när hon är lite på tårna. jag red inte så länge, eftersom Maria hade lektioner där uppe.

idag har jag bara ridit Melody. red henne inte så länge, för hon var hos hovis igår. medans jag red så gick mamma lite med Summer utanför stallet så hon fick äta lite gräs. det gillade hon skarpt :)

det blir en lugn helg, ganska skönt! i morgon ska jag ut och galoppera med Summer, och på kvällen är det GP!

ta hand om er!
tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0