tisdag

missade bussen upp till skolan igår, hehe ;) men jag var faktist duktig här hemma och läste ut hela Möss och Männikor som vi ska skriva en analys om. bra ju?

i lördags ar det som sagt tävling för min del i Högsby. åkte dit för att rida en klass, Lätt A:1, och den vann jag :D Summer var superfin och skötte sig hela tiden.
i söndags var jag med Maria på tävling, också det i Högsby. det gick bra för henne, vann båda klasserna med Don Henry :)

igår red jag ut en sväng med Sumsum,och nu har det hänt något igen!! nu kan hon arbeta när man rider ut också, hurra! hon gick skitbra igår :D har träning i morgon, så jag hoppas att det håller i sig :) ska btw hoppa på träningen. det ser jag fram emot - faktist! det gick väldigt bra sist :)

idag får nog Tummeli Bum vila, eller så blir det en liten tur så att hon får komma ut lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0