oj!

jag skulle egentligen åkt till Anna efter att jag hade ridit och gjort allt i stallet, men när jag kom hem somnade jag! :o jag var verkligen supertrött! när jag vaknade hade klockan blivit ganska mycket, så det kändes inte som någon idé att gå ner till Anna Thunis eftersom att jag ändå sulle behöva gå hem ganska tidigt. ska ju upp tidigt i morgon ;) men det blir inte lika tidigt som vanligt. det räcker med att vi är på plats i Högsby vid 11 ungefär, så jag kan sova till 8 i morgon :)

dagens lilla ridpass gick väl inte allt för bra... Summer var verkligen bråkig och ville inte alls sammarbeta och göra som jag ville ;) men tillslut fick jag lite ordning på henne och hon arbetade på bra :) vi får hoppas på det bästa i morgon!!


ta mig tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0