äntligen fredag!

sitter och kollar på Simpsons nu med Ville, hehe! ska snart åka till stallet för att fixa i ordning och rida Summer en sväng i skogen. ska tävla i morgon i Högsby, så hon behöver komma ut och galoppera lite :) ska snart klippa henne tror jag, men det får bli om några veckor. känner att jag inte vill börja täckessesongen riktigt än.

idag på specialidrotten kom Lotta och pratade om olyckor och vad man ska gör för att stoppa blödningar och sånt. det var ganska intressent :) vi tittade på en film och så pratade Lotta lite.

som sagt så är det tävling i Högsby i morgon för min del. troligen sista för sesongen... ska bara rida en Lätt A:1 eftersom att det har blivit så mycket tävlande denna månad och Summer börjar kännas lite trött. hon var jättefin på träningen i tisdags, så förhoppningsvis funkar allt som det ska i morgon också :)
på söndag är det tävling för storhäst i Högsby, så ska kanske följa med Maria dit. vi får se hur det blir med det.


vinterbild på Summer. jag måste verkligen ta med kameran till stallet och ta nya bilder!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0