snart helg

torsdag idag - fredag i morgon :D underbart!

sitter och klurar lite på min önskelista till tomten. finns en hel del som jag vill ha ;) massa grejer till Summer, massa nya ridkläder till mig en en hel del annat också. hoppas att jag har varit snäll i år... haha!
nya RIDSPORT har kommit idag, så bläddrade igenom den efter maten :)

mamma är inte hemma, så då har vi problem med maten här hemma...
när jag kom hem hade pappa börjat göra makaroner och köttbullar, men jag sa att vägrade äta det, eftersom vi åt det i måndags typ och så har vi ingen ketchup heller. jag ville ha plättar i stället, så pappa häller ut vattnet och köttbullarna, och börjar göra plättar i stället :) väldigt bra!

va hemma sent idag så jag red inte. hoppade för maria igår, och det gick jättebra :) hon blir lite stark mot hindren bara och efter tar det ett tag innan jag får kontroll igen ;) men Summer tycker det är roligt och verkar inte få ont, och det är det bästa :)

Tove




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0