fredag 22 maj

for till Gotlans i söndags med klassen, och kom hem i onsdags kväll. det har verkligen varit kalasbra måste jag säga :) har haft så grymt roligt! över förväntan, helt klart!
kom fram till stugorna på kvällen och när vi hade checkat allt cyklade vi in till Visby och hängde på donken ;) haha 
på måndagen blev det höghöjds bana och fallucka. vädret var hemskt... det regnade nästan hela tiden och det var svinkallt. på kvällen blev det mc donalds igen, inte bra... ;) tisdag - rundvandring i visby på eftermiddagen. åt på mc donalds innan :O på kvällen bastade vi och badade i havet :)
onsdagen, hemresa. blåste massor på färjan...

tävlade ju innan gotlandsresan också :) det gick jättebra! i Lätt B:1 kom jag 3a och blev placerad. i Lätt A:1 (lagklassen) kom jag 6a tror jag individuellt, men laget kom 3a :) och eftersom att det var final i allsvenskan så kom vi 3a totalt :D

snart ska tummeli bum få komma hem. kanske blir redan till helgen, vi får se. inga mer tävlingar inplanerade nu förrens 14 juni. efter det ska hon få sommarlov :) har varit ganska mycket den senaste tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0