söndag

så där, nu var denna dag avklarad! det har varit ganska slappt måste jag säga. vaknade senare än vanligt - 11.15 ungefär :P brukar annars vakna innan 10! jag vet faktist inte vad jag har gjort idag... tiden har liksom bara sprungit iväg. var i stallet med mamma och fixade lite, och lagat mat har jag också gjort. nu ska jag snart slita mig från TVn och gå till duschen i stället.
i morgon blir det en pluggdag hemma :) måste gå igenom spanskan och svara på 23 frågor om samhällsekonomi. mamma fyller år också, så då blir det väl lite firande också :) har hört att vi ska äta smörgåstårta!

jag var ute och gick med Bax förrut när det nästan hade blivit mörkt, och då fick jag den där känslan som man kunde få när man var liten - att man kanske får syn på tomten! haha. jag vill ha jul nu!

Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0