lördag

så, nu har jag vaknat till ordentligt :) gick upp 7.15 för att släppa ut hästarna, men det kändes som om jag fortfarande sov, hehe. gick och la mig i soffan sen när jag kom hem och kollade på Svamp Bob innan jag somnade igen :P

ska snart ta tag i mitt liv och börja städa mitt rum! damsuga och plocka iordning lite, mer orkar jag inte idag! sen blir det stallet och städa där! stormocka, borsta ur fönstret och plocka i ordning allt. ska försöka få med mig lite saker hem också som ska tvättas och fixas.
skulle egntligen åkt ut men Hanna till Maria och ridit Dolores idag, men känner att jag inter riktigt hinner med det. och så känns det bättre att rida henne på lektion först, det gick ju inte så bra sist jag skulle rida henne ;)

nej, nu måste jag klä på mig och slänga ut katten innan jag kan börja med allt!
Tjingeling

Tove


Svampbob, honom tycker jag om! :) haha! precis min humor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0