gaah -.-

jag har verkligen jättetråkigt! Ville och jag sitter vid varsin dator, en här nere och den andra där uppe -.- jag vill göra något nu! Idol börjar om 30 minuter, så jag får väl lyfta på röven och ta med mig datan till TVn i stället.
ska till stallet och kvällsfodra sen - längtar! haha :P ska pussa massa, massa på älsklingsponnyn <3 hon har sin lilla vintervila nu, så ska inte rida henne på 3 veckor... jag kan erkänna att det är lite skönt att inte behöva ge sig ut i mörkret med hästen, hehe :P ska sätta igång henne den 22/23 december, sen flyttas Summer till Sinnerstad 1 januari. jag kanske redan har skrivit allt det här innan? jag har liksom ingen koll på läget ;)

just nu sitter jag nere i köket och lyssnar på Neverstore. det tycker jag om :) men annars är allt tråkigt, precis allt.

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0