gårdagen

ojoj vad bra man är på att blogga.. not!

igår va vi uppe i Hultsfred och tränade för Maria :) red igenom Lätt B:2 programmet och det funkade bra! MF sa att om jag rider så bra som jag gjorde igår blir jag placerad i morgon ;) får du är det nämligen tävling, på Udden. första omgången i allsvenskan :) men vi har ett problem.. Romeo har blivit sjuk och får medicin, så han får inte tävlas på 4 veckor... :( men nu har det nog löst sig sa mamma precis. Mathilda och Madonna hoppar in istället i morgon.
med i Vimmerby kanske Kajsa kan rida Manilla? det löser sig.

nu ska vi snart äta här, sen ska jag till min favoritponny <3 ska rida ut en sväng och ladda upp inför i morgon ;) sen är det knoppar och annat som ska göras :) wihoo

Romeo och Summer i Mjölby :)<3
Romeo och Summer på tävling i Mjölby. Sum ser ut att ha väldigt roligt... hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0