Sjuk

är hemma från skolan idag, förskyld som bara den och har lite feber. väldigt segt att sitta hemma, men ska åka ner till stallet sen i alla fall innan mamma kommer hem ;) måste rida lite, och det är ju härligt väder, lite kallt bara. när jag cyklade till stallet idag på morgonen var det -1 och massa frost, mysigt :)
igår var det gymnasieinformation och föräldramöte, så det blev ingen ridning för min del.. det var ganska segt måste jag säga att sitta i matsalen och lyssna, och mötet efteråt var ju inte allt för roligt. ganska meningslöst tycker jag! vi kom inte fram till något ändå. det var väl tänkt att vi skulle prata om vart vi skulle åka på klassresa till våren. för mig spelar det ingen roll vart vi ska, bara jag slipper åka skidor!! ;)

Hejs!


Östragård

Nisse och jag hos Charlotte, sommaren -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0