första lovdagen...

...och det känns underbart! saknar verkligen inte skolan på något vis. idag ska jag bara vara hemma och läsa. lite nördigt kanske, jag vet ;) är ensam hemma med Ville, och lovade att jag skulle laga mat åt honom.
det blir en sväng till stallet också senare. tänkte att jag skulle rida ut i det fina vädret :) i morgon är det Maria träning igen. det gick superbra förra veckan. övade lite förvänd galopp, och Sumsum var jätteduktig!
det blev ingen träningsdressyr i Hultsfred igår. Summer var lite stel i vänster bak i lördags, så skrittade ut igår stället. då var det ingen fara med henne :)

för några dagar sen kom jag på att jag längtar väääldigt mycket efter julen just nu! knappt 2 månader kvar ffs ;)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0