glass

jag har precis ätit en massa glass. väldigt onödigt! nu fryser jag bara ännu mer. det var inte speciellt gott heller. dom andra i familjen åt ostkaka, blää!
mamma och jag åkte till stallet vid 15.00, typ. jag red och mamma städade sadelkammaren åt mig :) Summer var inte på humör idag, suck... i traven var hon ganska fin, men sprang iväg lite när det blev jobbigt. i galoppen var det värre, då ville hon inte alls skithästen ;) bara saktade av eller stack iväg. ingen ridning i morgon, blir ju kalmar istället :) så vi får se hur det går på söndag. men rider ju som sagt 6 lektioner på tre dagar. ska bli väldigt roligt faktist :) skönt också att ha Summer på plats hela tiden, så man slipper köra henne fram och tillbaka.

hejs!


saknar mina kära vänner som bara den! det känns som en halv evighet sen jag träffade dom sist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0